Υποβρύχια αντλία λυμάτων MTS με εσωτερικό μηχανισμό κοπτήρων για διακεκομμένη λειτουργία με υδραυλικό τμήμα από φαιό χυτοσίδηρο και κινητήρα από ανοξείδωτο χάλυβα για σταθερή και φορητή υγρή εγκατάσταση.
Ζητήστε την στο τηλέφωνο 2130325745
Εφαρμογή
Άντληση λυμάτων με περιττώματα, καθώς και δημοτικών και βιομηχανικών λυμάτων με συστατικά μακριών ινών για
- Αποστράγγιση υπό πίεση
- Αποστράγγιση σπιτιών
- Αποστράγγιση λυμάτων
- Διαχείριση υδάτινων πόρων
- Εγκαταστάσεις βιολογικού καθαρισμού και διύλισης νερού
Κωδικοποίηση τύπου
Π.χ.: | Wilo-Drain MTS 40/27-1-230-50-2 |
MT | Macerator Technology |
S | Κινητήρας από ανοξείδωτο χάλυβα |
40 | Ονομαστική διάμετρος στομίου πίεσης [mm] |
27 | Μέγιστο μανομετρικό ύψος [m] |
1 | Στοιχεία φάσης |
230 | Ονομαστική τάση |
50 | Συχνότητα |
2 | Αριθμός πόλων |
Ειδικά χαρακτηριστικά/Πλεονεκτήματα προϊόντος
- Εσωτερικός μηχανισμός κοπτήρων
- Μικρό βάρος χάρη στον κινητήρα ανοξείδωτου χάλυβα
- Εργοστασιακά με αντιεκρηκτική προστασία:
Τεχνικά στοιχεία
- Ηλεκτρική σύνδεση: 3~400 V, 50 Hz
- Υποβρύχια λειτουργία: S1
- Αναδυόμενη λειτουργία: S2-15 λεπτά, S3 25%
- Βαθμός προστασίας: IP 68
- Κατηγορία μόνωσης: F
- Θερμοκρασία υγρού άντλησης: 3…40 °C
- Μέγιστο βάθος βύθισης: 10 m
- Μήκος καλωδίου: 10 m
Εξοπλισμός/Λειτουργία
- Πατενταρισμένος μηχανισμός κοπτήρων σφαιρικού σχήματος με εσωτερικό περιστρεφόμενο κοπτήρα και συρόμενη κοπή
- Επιτήρηση θερμοκρασίας περιέλιξης με διμεταλλικό αισθητήρα
- Έγκριση ATEX
Περιγραφή/Σχεδιασμός
Υποβρύχια αντλία λυμάτων με εσωτερικό μηχανισμό κοπτήρων σφαιρικού σχήματος ως βυθιζόμενο ενιαίο συγκρότημα για σταθερή και φορητή υγρή εγκατάσταση σε διακεκομμένη λειτουργία.
Υδραυλικό τμήμα
Η
έξοδος από την κατάθλιψη είναι κατασκευασμένη ως οριζόντια βιδωτή
σύνδεση (Rp 1¼" σε MTS 40/21…27) ή ως σύνδεση φλάντζας. Η μέγιστη δυνατή
περιεκτικότητα ξηρών ουσιών είναι στο 8 % (ανάλογα με το υδραυλικό
τμήμα). Χρησιμοποιούνται μονοκάναλες πτερωτές.
Κινητήρας
Ως
κινητήρες χρησιμοποιούνται ελαιολίπαντοι τριφασικοί κινητήρες για
απευθείας εκκίνηση. Η εκλυόμενη θερμότητα μεταβιβάζεται κατευθείαν από
το περίβλημα του κινητήρα στο μέσο κυκλοφορίας που το περιβάλει. Οι
κινητήρες μπορούν να χρησιμοποιηθούν βυθισμένοι στη συνεχή λειτουργία
(S1) και αβύθιστοι στη σύντομη λειτουργία (S2) ή στη διακοπτόμενη
λειτουργία (S3).Επιπλέον οι κινητήρες είναι εξοπλισμένοι με θερμική παρακολούθηση περιέλιξης. Αυτή προστατεύει την περιέλιξη του κινητήρα από υπερθέρμανση. Κατά κανόνα χρησιμοποιούνται γι αυτό το σκοπό διμεταλλικοί αισθητήρες.
Το καλώδιο σύνδεσης έχει ελεύθερα άκρα και κατά κανόνα μήκος 10 m.
Στεγανοποίηση
Ανάμεσα
στον κινητήρα και το υδραυλικό τμήμα υπάρχει ένας θάλαμος
στεγανοποίησης. Αυτός είναι γεμάτος με ιατρικό λευκό λάδι και
προστατεύει τον κινητήρα από διείσδυση υγρού μέσα από το παρέμβυσμα στην
πλευρά της αντλίας. Η στεγανοποίηση στην πλευρά αντλίας γίνεται μέσω
μηχανικού στυπιοθλίπτη, ανεξάρτητου από τη φορά περιστροφής, ενώ η
στεγανοποίηση στον κινητήρα με ακτινική τσιμούχα άξονα.
Υλικά κατασκευής
- Κέλυφος κινητήρα: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4404
- Περίβλημα υδραυλικού τμήματος: EN-GJL-250
- Πτερωτή: EN-GJL-250
- Άξονας: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4021
- Μηχανισμός κοπτήρων: Ανοξείδωτος χάλυβας 1.4528
- Στεγανοποίηση στην αντλία: SiC/SiC
- Στεγανοποίηση στον κινητήρα: NBR
- Στατικό παρέμβυσμα: NBR
Περιεχόμενα συσκευασίας παράδοσης
- Αντλία
- Καλώδιο σύνδεσης 10 m με ελεύθερο άκρο
- Οδηγίες εγκατάστασης και λειτουργίας
Πρόσθετα εξαρτήματα
- Διάταξη ανάρτησης ή βάση αντλίας
- Αλυσίδες
- Ηλεκτρικοί πίνακες, ρελέ και βύσματα
- Σετ στερέωσης με κοχλία αγκύρωσης